Jan 14, 2011

Hafiz AF7 kemalangan 4 hari sebelum AJL25

Hafiz AF7-cedera

Waktu kejadian berlaku, saya dalam perjalanan pulang ke rumah (Damansara) dari rehearsal untuk Anugerah Juara Lagu (AJL). Saya akui saya memandu sangat lagu waktu itu kerana ingin pulang ke rumah cepat. Ketika berada di lane laju tiba-tiba saya berdepan dengan kereta yang bergerak dengan sangat perlahan.

Bagi mengelak untuk terus berlanggar dengan kereta itu saya pun terus membuat emergency break dan memusing steering kereta dengan cepat. “Tindakan itu telah menyebabkan kereta saya berpusing-pusing dan terus merempuh pokok dan tiang lampu jalan yang berhampiran. Dengan kuasa Tuhan, nasib saya baik kerana hanya bahagaian depan kereta sahaja yang berlanggar dan bukan bahagian tempat memandu".






 Hikmah disebalik kemalangan tersebut telah menobatkan Hafiz sebagai tempat Ke-3 & sekaligus Vokal Terbaik dalam AJL25 pada Tahun ini. Walaupun menahan kesakitan, Hafiz tetap memberi persembahan terbaiknya semasa AJL25 tanpa menghiraukan kesakitannya. Sesiapa yang terlepas menonton persembahan Hafiz AF7, kat sini boleh tengok video playback dia....









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...